تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060
مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 151
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 800
بازدید سال : 5703
بازدید کلی : 14203

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1401
نظرات

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060

lg tvتلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060 جزء جدیدترین تلویزیونهای عرضه شده از سوی این شرکت بوده که دارای صفحه نمایش تخت با نور پس زمینه عالی است. تصاویر پخش شده در این تلویزیون دارای رنگهای واقعی و زاویه دید مناسب هستند. جهت خرید این محصول میتوانید همین حالا اقدام کنید. شرکت الجی یکی از پیشروهای بازار تولید تلویزیون است که با به کارگیری تکنولوژیهای به روز و قراردادن سیستمهای هوشمند، محصولات با کیفیت بالایی را ارائه میدهد. یکی از تلویزیونهایی که در سال ۲۰۲۰ تولید و به بازار ارائه داده تلویزیون ۵۵ اینچ مدل un8060 است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار بوده و با استفاده از پردازشگر چهار هستهای به شکل بهتری تصاویر را انتقال میدهد. شرکت الجی قابلیت FILMMAKER MODE بر روی تلویزیونهای جدید خود قرار داده که با استفاده از آن امکان تماشای فیلم با کیفیت سینمایی بدون هیچ افکتی فراهم میگردد. تلویزیونهای ال جی جزء برندهای معتبری هستند که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت معروف بودهاند.

کیفیت تلویزیون بیشتر است.

lg tvیکی از سوال هایی که کاربر را در هنگام خرید تلویزیون به خود درگیر می کند, قیمت تلویزیون lg این است که تلویزیون خوب چی بخرم؟ از این رو کاربر به دنبال دلیل های روشنی برای تهیه تلویزیون ایده ال می گردد. در این وضعیت اقتصادی شاید اولین دلیل تلویزیون ارزان باشد. به این صورت که همواره تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب مد نظر کاربران است. نکته مهم دیگر هنگام خرید تلویزیون خوب به برند بر می گردد. بسیاری از کاربران برند را دلیلی مناسب برای انتخاب می دانند. هرچه برند معروف تر باشد, مولودی مال کیفیت تلویزیون بیشتر است. به صورت کلی ما سعی داریم به بررسی جامع این موضوع بپردازیم و سوالات اختصاصی را بیان و پاسخی روشن را ارئه دهیم. در آخر نیز با یک جمع بندی کلی ارزش تلویزیون را با مشخصات بارز عنوان خواهیم کرد. ما را در این بررسی همراهی کنید و در آخر از نظرات سازنده خود بی بهره نسازید. تلویزیون چند اینچ بخرم؟

در این مدل خاص، سایز نمایشگر تلویزیون 55 اینچ است. U: اولین حرف انگلیسی که پس از سایز نمایشگر نوشته می شود نشان دهنده کیفیت تصویر می باشد. حرف U قرار داده شده در این مدل نشان دهنده کیفیت اولترا اچ دی (4K) بوده و اگر حرف L قرار گیرد به معنی کیفیت فول اچ دی (1080P) می باشد. کیفیت تصویر در این مدل خاص 4K است. F: حروف قرار داده شده پس از کد کیفیت تصویر، نشان دهنده سال ساخت تلویزویون ال جی هستند. از آنجاییکه هر ساله مدل های جدید و با کیفیت های بهتری وارد بازار می شوند، قید سال تولید تلویزیون در عبارت مدل آن اهمیت بالایی دارد. 8: این عدد که پس از حرف نشان دهنده سال ساخت تلویزیون قرار داده می شود، نشان دهنده سری ساخت تلویزیون است. هرچه سری ساخت یک تلویزیون اِل جی بالاتر باشد، امکانات آن بالاتر و بهتر است. تلویزیون های اِل جی تا سری 5، تلویزیون هایی ساده و معمولی بودند اما از سری 5 به بعد تبدیل به تلویزیون های هوشمند و پیشرفته شدند.

 

تلویزیون OlED LG B2 یکی از بهترین انتخاب ها جهت گیمرهای کنسول میباشد این تلویزیون حالتهای بازی اختصاصی دارد که از فناوریهای فراوانی پشتیبانی میکند و تلویزیون را با نرخ فریم کنسول شما به خوبی مطابقت خواهد داد در نتیجه هیچ چگونه پارگی و لکنتی و روی صفحه تلویزیون مشاهده نمیشود. هنگام فعال کردن حالت بازی در تلویزیون B2 زمان پاسخدهی کمتر از یک میلی ثانیه میباشد به نحوی که واکنشهای آنی را با فشار دکمه شما مستقیما نمایش میدهد. این نوع تلویزیون اولد از سرویسهای ابری Google stadia و ،navidia geforce now پشتیبانی میکند تا بتوانید به راحتی بازی کنید. نرخ تازه سازی در تلویزیون b2 برابر 120 هرتز میباشد. در ضمن کنترل از راه دور دارد و از قابلیتهای صوتی siri, hey google برای کنترل هندزفری بر روی تلویزیون جدید و کنسولهای متصل پشتیبانی میکند. در تلویزیونهای B2 می توانید به صورت همزمان چند کنسول را متصل کنید چون دارای 4 پورت hdmi است و تنها با فشار دادن یک دکمه راحت میتوانید در بین کنسولهای بازی جابجا شوید.

الجی در تاریخ یک اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید نخستین رادیو کرهای به عنوان پیامآور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ نخستین تلفن کرهای، در ژانویه ۱۹۶۵ نخستین یخچال کرهای، در اوت ۱۹۶۶ نخستین تلویزیون سیاهوسفید کرهای و در سپتامبر ۱۹۶۸ نخستین تهویه مطبوع کرهای را ساخت. الجی در مارس ۱۹۶۸، نخستین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ نخستین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ادغامشده و نام شرکت در مارس ۱۹۹۵ از گلدستار به الجی الکترونیکس تغییر یافت. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نمود. به دنبال این موفقیت در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در جهان کسب نمود.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده تلویزیون در جهان است که دارای مجموعه گسترده ای از تلویزیون های OLED (دیود ساطع کننده نور) و همچنین مجموعه های LCD با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های 2017 ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 استفاده می کنند. این سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سرویس های استریم مانند Netflix و Hulu پشتیبانی می کند. علاوه بر این؛ سیستم عامل WebOS ال جی از طریق برنامه LG Channel Plus به شما این امکان را می دهد تا به حدود 100 کانال رایگان اینترنت دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مدل های امسال از HDR (دامنه دینامیکی بالا) و همچنین HDR10؛ Dolby Vision و Avtive HDR پشتیبانی می کنند که متادیتاهای دینامیکی موجود در دالبی ویژن را به منابع HDR10 اضافه می کند. در هر زمان، ال جی تعدادی از تلویزیون های ارزان قیمت را بدون اتصال وای فای در کنار تلویزیون های هوشمندی که از HDR پشتیبانی می کنند ارائه می دهد.

حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است.

از سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA . حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نشد.

اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید سیگنالهای ورودی به تلویزیون را بررسی کنید. برخی مواقع ضعیف بودن سیگنالهای ورودی باعث قطع شدن دستگاه میشود. برای این که بتوانید این امر را بررسی کنید، باید چند باری کانالها را تغییر دهید. در صورتی که در باقی ورودیها تصویر موجود بود، میتوانید به این نتیجه برسید که تلویزیون شما سالم است و مشکل اصلی از ضعیف بودن سیگنالهای ورودی است. در این صورت تنها کافیست آنتن خود را دوباره بررسی کنید و مجددا شبکه یابی کنید. دمای بالا، موج الکتریکی و سوختن قطعات تلویزیون میتواند باعث وارد شدن ضربه و یا صدماتی به تلویزیون شود. برای تعمیر باید حتما دقت داشته باشید تا تلویزیون خود را به فردی مطمئن و کار بلد بسپارید زیرا قطعات تلویزیونها بسیار حساس هستند. امکان دارد کابل یا ورودی نامناسبی برای دستگاههای جانبی انتخاب کرده باشید. با بررسی اتصالات مربوط میتوانید بفهمید مشکل از این بخش است یا خیر.

خرید Lg Tv

همه ما می دانیم که اکثر تلویزیون ها در نگاه اول تقریباً یکسان به نظر می رسند. بعضی از آنها به احتمال زیاد بزرگتر یا نازک تر از سایرین هستند. علاوه بر این کمپانی ال جی طی سالیان گذشته برای تلویزیون های جدید خود فاکتور ها و تکنولوژی های بسیاری را به کار برده است. ال جی و سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده های تلویزیون در سراسر جهان شناخته می شوند آنچه سامسونگ و ال جی را از هم متمایز می کند مقیاس آنها است. تلویزیون های ال جی دارای سبک خاص و طراحی زیبا و خلاقانه می باشند. این تلویزیون ها با داشتن تکنولوژی و ویژگی های خلاقانه از سایر تلویزیون ها متمایز می شوند. تلویزیون های LED و OLED این برند رنگ و کنتراست بی نظیری را ارائه می دهند. تصویر تلویزیون های ال جی از وضوح بالایی برخوردار بوده و جزئیات را عالی نمایش می دهند.

lg tvهمچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد. این فناوری می تواند صدا با با کیفیت بالا به عمل برساند. و همچنین فرکانس های مفید را جداسازی کرده تا بتواند صدا را به همان کیفیت زمان ضبط بازگرداند. فناوری Dolby Digital تلویزیون الجی: برای فناوری های فشرده سازی صوتی توسعه یافته شده است. اولین استفاده از Dolby Digital به ارائه صدای دیجیتال در سینما از لنز 35mm چاپ فیلم است.



تعداد بازدید از این مطلب: 457
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود